Koľko stojí doručenie objednávky?

Cena doručenia objednávky kuriérom v hodnote nižšej ako 70 eur  je 3,50 €,

doručenie do výdajného miesta Packeta je  spoplatnené sumou 2,99 EUR.

V prípade nákupu nad 70 € máte doručenie ZADARMO. Platí pre obe možnosti doručenia.

Cena dobierky je 1 €.

Spôsob platby na dobierku možno použiť pri objednávkach nepresahujúcich 300 €.

 

Bola moja zásielka už odoslaná?

Informácie o aktuálnom stave objednávky sú dostupné v záložke „Môj účet“ (len pre registrovaných užívateľov). Okrem toho obdržíte na uvedený e-mail informáciu o aktuálnom stave objednávky („prijatá“, „odoslaná“ a pod.).

Kuriér prišiel so zásielkou, ale nebol/a som doma. Ako to mám riešiť?

Kuriér by mal dodanie na uvedenú adresu opakovať ešte dvakrát. Táto možnosť je garantovaná službou, s ktorou naše zásielky doručujeme. Samozrejme nie je to spojené so žiadnymi ďalšími poplatkami.

Ako mám postupovať v prípade poškodenej zásielky pri preberaní od kuriéra?

V takom prípade je nutné predovšetkým zásielku od kuriéra nepreberať. Ak zásielka vzbudzuje pochybnosti a obal je napr. poškodený, odmietnite zásielku prevziať a informujte nás o vzniku tejto situácie. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo Vám vrátiť uhradenú sumu. V prípade, že zásielku chcete prebrať, pretože ste si neni istý/istá či je tovar v zásielke poškodený, je potrebné s kurérom túto skutočnosť spísať

Bude ma kuriér pred doručením kontaktovať?

Kuriér nie je povinný kontaktovať adresáta zásielky pred dodávkou, preto Vám toto nie sme schopní zaručiť, ale vo vačšine prípadov, kuriér bežne volá v deň doručenia zásielky. V skutočnosti je to individuálna záležitosť každého doručiteľa.  Ak sa tejto skutočnosti obávate, je lepšie si dať zásielku zaslať do výdajného miesta, kde si ju vyzdvihnete v čase, ktorý Vám bude vyhovovať.

*všetky ceny sú uvádzané vrátane DPH.

 

V prípade otázok nás kontaktujte cez Whatsapp +421 950 620 979