Vrátenie alebo výmena tovaru do 14 dní.
VRÁTENIE TOVARU
V prípade ak Vám tovar nesedí alebo sa Vám nepáči, môžete nám vrátiť do 14 dní od doručenia objednávky.
Tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoužitý, nesmie vykazovať známky nosenia a z tovaru nesmie byť daná dolu vysačka.
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.
V prípade, ak by ste mali záujem o VÝMENU tovaru za inú veľkosť alebo za iný tovar, prosím zašlite nám email s touto pžiadavkou na info@lemoon.sk. Tovar je taktiež možné vymeniť iba v lehote do 14 dní od doručenia objednávky .
POSTUP:
- Tovar nám prosím zašlite najneskôr do 14 dní od doručenia na našu adresu: Lemoon, MBB Group, s.r.o. Hromová 18, 919 51 Špačince – Tovar neposielajte na dobierku, v prípade dobierky nebude prevzatý.
- Priložte formula na vrátenie, ktorý nájdete vo svojom balíku, ktorý vždy prikladáme k objednávke, kde uvediete: Vaše meno, adresu a telefónne číslo a tovar, ktorý žiadate vrátiť, alebo vymeniť. Ak ste za tovar platili bankový prevodom, uvedťe aj číslo účtu, kde mám máme vrátiť peniaze.
- Späť s tovarom nám zašlite aj doklad o kúpe /stačí aj kópia/
- Tovar zasielajte v pôvodnom obale / v pôvodnej krabici /, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.
Koľko stojí doručenie objednávky?
Cena doručenia objednávky kuriérom v hodnote nižšej ako 70 eur je 3,50 €, doručenie do výdajného miesta spoplatnené sumou 2,99 €.
Cena dobierky je 1 €.
Spôsob platby na dobierku možno použiť pri objednávkach nepresahujúcich 300 €.
Informácie o aktuálnom stave objednávky sú dostupné v záložke „Môj účet“ (len pre registrovaných užívateľov). Okrem toho obdržíte na uvedený e-mail informáciu o aktuálnom stave objednávky („prijatá“, „odoslaná“ a pod.).
Kuriér by mal dodanie na uvedenú adresu opakovať ešte dvakrát. Táto možnosť je garantovaná službou, s ktorou naše zásielky doručujeme. Samozrejme nie je to spojené so žiadnymi ďalšími poplatkami.
V takom prípade je nutné predovšetkým zásielku od kuriéra nepreberať. Ak zásielka vzbudzuje pochybnosti a obal je napr. poškodený, odmietnite zásielku prevziať a informujte nás o vzniku tejto situácie. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo Vám vrátiť uhradenú sumu. V prípade, že zásielku chcete prebrať, pretože ste si neni istý/istá či je tovar v zásielke poškodený, je potrebné s kurérom túto skutočnosť spísať
Kuriér nie je povinný kontaktovať adresáta zásielky pred dodávkou, preto Vám toto nie sme schopní zaručiť, ale vo vačšine prípadov, kuriér bežne volá v deň doručenia zásielky. V skutočnosti je to individuálna záležitosť každého doručiteľa. Ak sa tejto skutočnosti obávate, je lepšie si dať zásielku zaslať do výdajného miesta, kde si ju vyzdvihnete v čase, ktorý Vám bude vyhovovať.
Platba je možná tromi spôsobmi:
- na dobierku: za objednávku zaplatíte kuriérovi alebo na výdajnom mieste. Môžete platiť hotovosťou aj kartou.
- bankovým prevodom
- online platba: s pomocou platobnej brány Besteron
*Cena dobierky je 1 €.
*Cena doručenia objednávky kuriérom v hodnote nižšej ako 70 eur je 3,50 €, doručenie do výdajného miesta spoplatnené sumou 2,99 €.
Spôsob platby na dobierku možno použiť pri objednávkach nepresahujúcich 300 €.
Jednou z najčastejších príčin tejto situácie je nesprávne zadaný login (e-mailová adresa) alebo heslo k účtu obchodu.
Ak ste zabudli svoje heslo, kliknite na odkaz „pripomenúť heslo“ dostupný na prihlasovacej stránke. Nové, náhodne vygenerované heslo bude zaslané na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii.
Ak sa napriek správnemu heslu nemôžete prihlásiť, kontaktujte nás a situáciu vyriešime
Môže byť môj účet zablokovaný?
Správca obchodu má právo zablokovať používateľský účet v prípade porušenia pravidiel. Ak sa tak stane, kontaktujte nás a určite problém vyriešime.
Účet môže byť zablokovaný aj v dôsledku neúspešných pokusov o prihlásenie do účtu obchodu. Počas prebiehajúcej blokácie dostanete informáciu e-mailom alebo vás ak ste zadali pri registrácii telefónne číslo, budeme vás kontaktovať telefonicky.
Kliknite na možnosť „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu stránky. Budete presmerovaní na stránku nižšie, kde vyberte „Vytvoriť účet“.
Účet si môžete vytvoriť aj počas nakupovania. Po pridaní produktov do košíka prejdite na ďalší krok objednávky a vytvorte si účet.
Ak chcete svoj účet odstrániť, kontaktujte nás na nasledujúcej e-mailovej adrese: info@lemoon.sk s požiadavkou o zrušenie vášho účtu
Sme Vám k dispozícií na telefónnom čísle
Whatsapp: +421 950 620 979
(v pracovné dni od 10:00 – 16:00)
alebo nám napíste email na
info@lemoon.sk