Často kladené otázky2023-11-27T13:50:11+01:00
Vrátenia alebo výmena tovaru – ako mám postupovať?2023-12-02T19:39:30+01:00

Vrátenie alebo výmena tovaru do 14 dní.

VRÁTENIE TOVARU

V prípade ak Vám tovar nesedí alebo sa Vám nepáči, môžete nám vrátiť do 14 dní od doručenia objednávky.

Tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoužitý, nesmie vykazovať známky nosenia a z tovaru nesmie byť daná dolu vysačka.

V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.

V prípade, ak by ste mali záujem o VÝMENU tovaru za inú veľkosť alebo za iný tovar, prosím zašlite nám email s touto pžiadavkou na info@lemoon.sk. Tovar je taktiež možné vymeniť iba v lehote do 14 dní od doručenia objednávky .

POSTUP:

  1. Tovar nám prosím zašlite najneskôr do 14 dní od doručenia na našu adresu: Lemoon, MBB Group, s.r.o. Hromová 18, 919 51 Špačince – Tovar neposielajte na dobierku, v prípade dobierky nebude prevzatý.
  2. Priložte formula na vrátenie, ktorý nájdete vo svojom balíku, ktorý vždy prikladáme k objednávke, kde uvediete: Vaše meno, adresu a telefónne číslo a tovar, ktorý žiadate vrátiť, alebo vymeniť. Ak ste za tovar platili bankový prevodom, uvedťe aj číslo účtu, kde mám máme vrátiť peniaze.
  3. Späť s tovarom nám zašlite aj doklad o kúpe /stačí aj kópia/
  4. Tovar zasielajte v pôvodnom obale / v pôvodnej krabici /, tak aby sa pri doručení nepoškodil alebo nezašpinil.
Doručenie tovaru2023-12-10T18:52:27+01:00

Koľko stojí doručenie objednávky?

Cena doručenia objednávky kuriérom v hodnote nižšej ako 70 eur  je 3,50 €, doručenie do výdajného miesta  spoplatnené sumou 2,99 €.

Cena dobierky je 1 €.

Spôsob platby na dobierku možno použiť pri objednávkach nepresahujúcich 300 €.

Bola moja zásielka už odoslaná?

Informácie o aktuálnom stave objednávky sú dostupné v záložke „Môj účet“ (len pre registrovaných užívateľov). Okrem toho obdržíte na uvedený e-mail informáciu o aktuálnom stave objednávky („prijatá“, „odoslaná“ a pod.).

Kuriér prišiel so zásielkou, ale nebol/a som doma. Ako to mám riešiť?

Kuriér by mal dodanie na uvedenú adresu opakovať ešte dvakrát. Táto možnosť je garantovaná službou, s ktorou naše zásielky doručujeme. Samozrejme nie je to spojené so žiadnymi ďalšími poplatkami.

Ako mám postupovať v prípade poškodenej zásielky pri preberaní od kuriéra?

V takom prípade je nutné predovšetkým zásielku od kuriéra nepreberať. Ak zásielka vzbudzuje pochybnosti a obal je napr. poškodený, odmietnite zásielku prevziať a informujte nás o vzniku tejto situácie. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo Vám vrátiť uhradenú sumu. V prípade, že zásielku chcete prebrať, pretože ste si neni istý/istá či je tovar v zásielke poškodený, je potrebné s kurérom túto skutočnosť spísať

Bude ma kuriér pred doručením kontaktovať?

Kuriér nie je povinný kontaktovať adresáta zásielky pred dodávkou, preto Vám toto nie sme schopní zaručiť, ale vo vačšine prípadov, kuriér bežne volá v deň doručenia zásielky. V skutočnosti je to individuálna záležitosť každého doručiteľa.  Ak sa tejto skutočnosti obávate, je lepšie si dať zásielku zaslať do výdajného miesta, kde si ju vyzdvihnete v čase, ktorý Vám bude vyhovovať.

 

 

Platba – ako môžem zaplatiť za objednávku?2023-12-10T18:53:44+01:00

Platba je možná tromi spôsobmi:

  • na dobierku: za objednávku zaplatíte kuriérovi alebo na výdajnom mieste. Môžete platiť hotovosťou aj kartou.
  • bankovým prevodom
  • online platba: s pomocou platobnej brány Besteron

*Cena dobierky je 1 €.

*Cena doručenia objednávky kuriérom v hodnote nižšej ako 70 eur  je 3,50 €, doručenie do výdajného miesta  spoplatnené sumou 2,99 €.

Spôsob platby na dobierku možno použiť pri objednávkach nepresahujúcich 300 €.

Môj účet2023-12-02T19:27:41+01:00
Nemôžem sa prihlásiť do svojho účtu. Čo mám robiť?

Jednou z najčastejších príčin tejto situácie je nesprávne zadaný login (e-mailová adresa) alebo heslo k účtu obchodu.
Ak ste zabudli svoje heslo, kliknite na odkaz „pripomenúť heslo“ dostupný na prihlasovacej stránke. Nové, náhodne vygenerované heslo bude zaslané na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii.
Ak sa napriek správnemu heslu nemôžete prihlásiť, kontaktujte nás a situáciu vyriešime

Môže byť môj účet zablokovaný?

Správca obchodu má právo zablokovať používateľský účet v prípade porušenia pravidiel. Ak sa tak stane, kontaktujte nás a určite problém vyriešime.

Účet môže byť zablokovaný aj v dôsledku neúspešných pokusov o prihlásenie do účtu obchodu. Počas prebiehajúcej blokácie dostanete informáciu e-mailom alebo vás ak ste zadali pri registrácii telefónne číslo, budeme vás kontaktovať telefonicky.

Ako si môžem vytvoriť účet?

Kliknite na možnosť „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu stránky. Budete presmerovaní na stránku nižšie, kde vyberte „Vytvoriť účet“.
Účet si môžete vytvoriť aj počas nakupovania. Po pridaní produktov do košíka prejdite na ďalší krok objednávky a vytvorte si účet.

Chcem zrušiť svoj účet. Ako to môžem spraviť?

Ak chcete svoj účet odstrániť, kontaktujte nás na nasledujúcej e-mailovej adrese: info@lemoon.sk s požiadavkou o zrušenie vášho účtu

 

Ako môžem kontaktovať zákaznícke centrum?2023-12-02T19:04:45+01:00

Sme Vám k dispozícií na telefónnom čísle

Whatsapp: +421 950 620 979

(v pracovné dni od 10:00 – 16:00)

alebo nám napíste email na

info@lemoon.sk

Go to Top